Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hehe..


Inlägget skrevs : 2010-10-27
Klockan : 18:19:59

Hej! Hade som sagt kort dag idag. Biologi läxförhöret gick bra! Fick 27/29. Hemkunskapslektionen denna gång var helt snurrig, men grymt rolig haha! Både våran lärare och vi var helt borta typ, hehe. Alla gjorde någonting konstigt... Jag gjorde "popcorn sås", peder (som jag jobbar med) brände sig och det var läraren som brände honom eller vad man nu ska säga. Jag brände mig också, och ja, den var bara allmänt snurrig. Men inge fel på lektionen så egentligen, haha. Men jaja. Jag fick yttligare lite kortare dag, för vid drygt halv ett gick jag hem pga magvärk. Började känna mig varm och att det värkte i magen, så gick och tog mina tabletter då och sen cyklade jag hem, för när jag känner något sånt så vet jag att det ända jag måste göra är att komma hem så fort som möjligt och lägga mig still och försöka sova. Så när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade efter en halvtimmes lite tårar och värk osv. Vaknade upp vid tjugo i fem, och då kände jag mig bra igen! Sån härlig känsla kan jag säga er. Som ni vet eftersom jag har berättat det förut, så är det inte så jätteroligt när jag har mensvärk. Men jag vet hur jag ska handskas med det nu eftersom jag har haft så här ett tag. Dock jobbigt när jag är helt själv, som jag var idag. But I fixed it. Hehe. Nu sitter jag i alla fall framför tvn i soffan. Ska göra lite spanska och matte snart, och sen engelska och so med mammi som hon ska förhöra mig på. Hörs senare!


Just nu så ser jag ut såhär.


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: okej, men om du inte tål den starka lukten så är Christina Aguilera, Alyssa Ashly eller escada väldigt bra märken! :)

2010-10-27 @ 19:50:30
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: mli

Yes! Jag har haft hur kul som helst!:)

Din dag då?

2010-10-27 @ 22:05:11
URL: http://emelievonwalden.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

söt bild !:)

2010-10-28 @ 10:49:05
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: mli

Ohja! Vad har du för dig just nu då?

2010-10-28 @ 18:59:23
URL: http://emelievonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0