Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I will dream about you tonight


Inlägget skrevs : 2010-10-17
Klockan : 21:16:39
Nu har jag degat i soffan framför Ensam mamma söker. Tycker det är riktigt bra faktiskt. Emma tycker jag är riktigt cool! Älskar hennes utseende. Och hennes killar är det ju inte så fel på heller för den delen. ;) Hihihi. Har missat typ alla avsnitt av de, men nu ska jag försöka att komma ihåg det!
Imorgon är det då måndag och vecka 42. Om två veckor är det höstlov! Gud så skönt! Har några planer för vad jag ska göra då.. Hoppas att det blir så också! Men, får se om jag går till skolan imorgon eller inte. Jag har prov i svenska, och den lektionen börjar 10:35, så jag funderar på att gå till den lektionen har varit och sen gå hem. Så har jag i alla fall provet överstökat. Men om jag inte alls mår bra imorn så får jag väl stanna hemma. Går ju att göra provet en annan dag. Har faktiskt inget mer prov denna vecka. SKÖNT

Sov så gott! Kramisar.

Kommentarer
Postat av: Anna

yes sj?? :)<3

2010-10-17 @ 21:47:59
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: sabina

Sådär, nu är svaren uppe! :D

2010-10-17 @ 21:51:26
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: julia sjöholm §

det såg jag med förut ;) vem är din favorit "mamma" ? ;)<3

2010-10-17 @ 23:55:27
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/
Postat av: julia anttonen

hejsan var med i min tävling vetja. det ända du behöver göra är att gå in på bodystore.com och hitta en produkt du gärna vill ha, sen mailar du mig på

[email protected] , och berättar varför just du vill ha din produkt. Enkelt va=)lycka till

mvh/julia

2010-10-18 @ 11:54:14
URL: http://juliaanttonen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0