Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Imorgon är det match!


Inlägget skrevs : 2010-10-15
Klockan : 23:14:38
Jag tycker att Olle & Linnea var bäst i kvällens Idol. Har aldrig tyckt speciellt mycket om Linnea, men hon är rätt cool faktiskt, och har en ball röst, så mja idag var hon en utav mina favoriter! Olle har varit de ända sen kvalet typ. Tycker han är snygg som satan hehe, sjunger väldigt bra, har en utstrålning på scen som jag älskar. Ja, han är helt enkelt toppen bra! Men blev nervös när Alice hängde löst... För hon vill jag verkligen inte ska åka ut! Hon är oftast en utav mina favoriter. Så det var tur att hon inte gjorde de!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, för imorgon ska jag upp vid åtta. Vid nio är det samling vid idrottshuset för att åka iväg och spela match, så det är bara att tagga! Därför behöver jag en god natt sömn. Egentligen skulle jag nog ha gått och lagt mig lite tidigare, men har ju varit Idol och så. I`ll be fine! Godnatt

Jag har anmält mig till en tävling hos http://aooww.blogg.se. För att få större chans att vinna så skulle man skriva om det här på sin blogg, och länka till henne (kunde man), så nu gör jag det för det är alltid kul att vinna! Och tar ju inte så mycket av min dyrbara tid att skriva lite smått om det så. Haha. :D

Kommentarer
Postat av: Anna

kul! allt bra idag?

kram

2010-10-16 @ 13:40:39
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0