Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

JF'


Inlägget skrevs : 2010-10-24
Klockan : 22:10:30
Idag har det inte blivit så mycket bloggande.. Eller två inlägg, duger det? Mjaa! Men har inte riktigt känt för att skriva så mycket bara, och det gör man ju inte alltid, så är det. Det känner vi nog alla igen oss i. I alla fall. Nu är det paus i Beck, sån här lång paus som är så himla jobbig!! Hatar alla pauser i tv4. Men man får stå ut, hehe. Den Beck som går ikväll har jag redan sett, så jag vet vem som är den skyldige! Men älskar Beck så är ändå alltid lika roligt att se filmerna. Om & om igen.

Imorgon är det skola, och jag är inte alls redo för att börja en ny vecka. Känns inte som det nu i varje fall... Men får väl hoppas att jag får lite mer motivation imorgon! Hihi. ;) Men något som är bra denna vecka är att vi slutar tidigt på onsdag, och det är sista veckan innan lovet! Guuuud så skönt det ska bli. Har verkligen längtat.
Sov så gott sen när ni lägger er! Puuss.

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; härligt, jora det är bra :D

nu är den nya designen uppe efter att den gamla kraschade i fredags, kommentera gärna och säg vad du tycker !:)

2010-10-25 @ 07:28:26
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Nathalie



har du tips på vad man kan köpa till sin pojkvän som fyller 20 år?:)

2010-10-25 @ 11:17:16
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hoppas att du har haft en riktigt bra helg!

Kika gärna in på min blogg och skriv i senaste inlägget vad du använder för parfymer!



Big hugs!

2010-10-25 @ 14:54:18
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0