Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Julia goes glasögon


Inlägget skrevs : 2010-10-12
Klockan : 21:58:56
Yes, you name it. Det blir glasögon för mig. Men är faktiskt inte ett dugg ledsen för de, snarare rätt glad! Jag har velat haft glasögon ett tag nu... Vet inte riktigt varför direkt, men jag tycker bara det är jädrigt snyggt. På många i varje fall. Hehe. Och varför jag ska få det är för att på vänster öga har jag ett litet brytningsfel, och på höger ser jag lite för bra istället. Men att jag ändå behöver pröva med glasögon, och ha på mig dom så mycket som möjligt nu i början i alla fall, och så kan jag avgöra sen hur mycket jag behöver ha på mig dom osv. Jag tycker det låter rätt bra faktiskt! Fick ta hem fem st, så nu gäller det för mig att välja två par som jag vill ha. Tror att jag redan har bestämt mig faktiskt, hihi. Men ska ta med dom till skolan imorgon så brudarna får säga sitt också. Kanske ska ta och lägga upp en bild på varje glasögon när jag har dom på mig? Vad tycker ni om de? Kan nog fixa till det imorgon eller nåt sånt! Och vet ni vad... Jag tycker Sverige kan gå och ta sig i röven. Hur spelar vi egentligen? Bläbläblä. Pinsamt att vara svensk nu.. "/ Nu kilar jag! Puss & kram


Lite halvdålig bild, menmen.

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; haha okej, det lät som en väldigt fartig men rolig dag ju :D kram<3

2010-10-12 @ 22:34:01
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Lisa

sitter på skolan och har text kominikationD

2010-10-13 @ 10:42:50
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0