Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Karlsängsloppet över för detta år


Inlägget skrevs : 2010-10-07
Klockan : 15:48:11
Kom hem för drygt en timme sen. Jag varken sprang eller gick karlsängsloppet. Jag fick ha ordningen på "saft-utdelningen" när dom kom i mål och ville dricka något och så. Super stolt över mina tjejor! Speciellt Linn, som inte mådde helt hundra, och har inte gjort det på denna vecka. Men ändå så kommer hon på bättre placering, och får bättre tid än förra året. Det var starkt gjort! Men alla flickorna var super duktiga, såklart! Nu har jag käkat lite, kollat igenom kemin, och nu sitter jag och tittar på Beverly Hills. Älskar den serien! Tycker ni det är bra? Ska inte göra något speciellt ikväll... Plugga typ. Spanska och lite mer kemi behövs. Men vet ni.. Fick reda på matteprovet idag, och jag fick VG! Åh, super glad! Sa att jag trodde att jag kommer få VG, och så fick jag de. Hihi. :) Så det ska jag vara nöjd med! Vi hörs senare, får se om jag har något kul att komma med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0