Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

När min mun rör din


Inlägget skrevs : 2010-10-02
Klockan : 21:53:19
Bandymatchen slutade 5-0 till Nora! Härligt lirat boys. :D Åkte direkt hem när den var slut.
Nu ikväll så har jag inte gjort någonting. Varit hemma bara. Tagit det rätt lugnt eftersom jag ska spela match imorgon. Riktigt taggad är jag faktiskt! Hoppas bara att mina ljumskar/lår pallar med att gå ut på plan och ge järnet.. Vi får väl hoppas på det! Annars kör jag en period i varje fall. Men det visar sig hur det blir med den saken! Nu ska jag nog snart göra mig i ordning och krypa ner i sängen och sätta på någon film.
Hörs imorgon!


Det är vad jag vill nu.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Fin blogg :)

2010-10-02 @ 22:09:40
URL: http://nadjjaas.blogg.se/
Postat av: soojoo

hejsan gumman!

är allt bra med dig denna lördag :)? känner att vi blivit dåliga på kontakten, fy skäms!

<3

2010-10-03 @ 00:30:22
URL: http://soojoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0