Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Så kan det va


Inlägget skrevs : 2010-10-15
Klockan : 21:10:21
Ikväll på träningen så hade vi ingen tränare för ena var bortrest, andra var sjuk, tredje vet jag inte vart hon var, så jag fick vara tränare eftersom jag själv inte skulle träna denna gång pga min hals. Haha. Det var väl rätt kul... Dock så var vi helt ofokuserade, för det satt en del snygga killar på läktaren, inte sant? ;) Haha! Nej men över lag så var det ingen bra träning. Kan ha varit för att det inte var dem riktiga tränarna som tränade.. Lite berodde nog på de, ja. Men vi måste ändå vara fokuserade hela tiden, oavsett VEM det är som tränar oss! Det ska egentligen inte behöva ha någon betydelse.. Tycker inte jag i alla fall. Menmen. Efter träningen så spelade 95-killarna match, så det blev att kolla på den ett tag innan mamma kom och hämtade mig. Nu är jag då hemma, och just nu paus i Idol annars sitter jag nere i soffan och tittar på de och äter lite godis. Jag har ju dock godisstopp, men vi har främmande just nu, och hon hade köpt godis till mig och Gustav, så ja.. (a) Hehe! Mamma tyckte det var okej så.. Hihi.
Hörs senare då jag säger vilken tjej och vilken kille jag tyckte var bäst i kvällens Idol!

Kommentarer
Postat av: Anna

va kul! :) länka till min blogg i ett inlägg så haru större chans att vinna

rkam

2010-10-15 @ 22:32:21
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0