Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skaffa er ett liv.


Inlägget skrevs : 2010-10-31
Klockan : 16:21:46

Så, där har ni en lite bättre bild på mina glasögon! Jag är riktigt nöjd med dom.
Vad tycker ni? Passar jag i det? :)

Nyss så har jag fått gjort en säkerhetskontroll på facebook, för det är någon som har varit inne på min och ändrat lösenord och haft kul. Fick se en tid imorse då jag hade varit online, och då sov jag, så alltså någon annan som var inne då med. Hur kul får man ha egentligen? Alltså det bara stör mig så mycket. Tycker man det är så himla roligt att förstöra för andra? Jag kan inte förstå det. Ni har inget liv. Ni har inget vett i skallen. Ni är rent ut sagt idioter som håller på så. Spelar ingen roll vad det är, men ni förstör fortfarande för folk.

Nu ska jag ta på mig springskorna och "springkläderna" så sticker jag ut och springer en runda. Ska försöka vara duktig med de nu på lovet hade jag tänkt. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: nesrin

vet inte :) självda?

2010-10-31 @ 17:35:24
URL: http://nesrins.blogg.se/
Postat av: celine - F O T O &vardag

SV: jo det är helt ok, sj?

2010-10-31 @ 18:58:31
URL: http://ceelinee.webblogg.se/
Postat av: Anna

tack takc :) SNYGG BILD SJÄLV ;)

kram

2010-11-01 @ 11:47:45
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0