Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Yeah!


Inlägget skrevs : 2010-10-09
Klockan : 16:06:26
Yes mitt lår fixade det! Kunde spela hela matchen. Och matchen var också jädrigt bra! Eller vi spelade väldigt bra! Första perioden och tredje var dem bästa. Andra perioden var inte så jättebra, men vi la inte av i alla fall. Tyvärr så förlorade vi (1-6)... Dom första 4 målen var väldigt stressade, och ja, dom fick in bollarna utan "mening". Men det är sånt som händer. Var ändå den bästa match i helhet för oss. Vi är på gång nu, nu lägger vi bara på ännu lite mer tempo och vilja så kommer det här gå hela vägen! Och faktiskt, för första gången på över ett år så spelade jag back. Och det gick förvånansvärt bra! Så tack så mycket för att du, Annie, "pressade" mig till att säga ja till att vara back. ;) Så nu blir back min framtida position! Vad jag tror i alla fall.

Just nu sitter jag och tittar på inspelade Idol sen igår kväll då jag inte var hemma och kunde titta på det. Annars tar jag bara det lugnt. Måste kolla lite på spanskan också som jag har prov i på torsdag. Men det är nog rätt lugnt tror jag. Ha en bra lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; näe, fick sladd på rullgrus och for rätt av vägen :/

okej, hoppas det går bra :D

2010-10-09 @ 16:11:11
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0