Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

12:32


Inlägget skrevs : 2010-09-12
Klockan : 12:31:58
Kära läsare. Min statistik bara sjunker & sjunker.. Vad händer?! Om inte jag har några läsare (eller så många längre), så är det ju inte lika roligt att blogga, och det blir inte lika roligt att blogga heller. Så vad ska vi göra åt saken? Jag försöker bli bättre med mera inlägg, och ni försöker kika in på bloggen lite oftare ? Det borde bli bra... För jag vill i alla fall inte lägga ner bloggen. Det vill väl inte ni heller att jag ska göra, hoppas jag?! Så nu kör vi..!

Min moster & morbror är här just nu. Men jag pallar inte sitta där nere och prata med mammi och dom så mycket. (a) Om några timmar går jag ner till idrottshuset och möter upp Emma, med klubban, för då blir det att lira lite innebandy, och sen får vi se vad vi mer hittar på! INNEBANDY IN MY HEART! - Trodde att jag skulle ha haft ork till att gå ut och springa imorse när jag vaknade, men ickesanicke. Ska ut och gå med mamma sen senare, och jag ska köra ett styrkepass, så jaja, det jämnar nog ut sig med att jag "fuskade lite". ;)


Sa i fredags att ni skulle få se vad jag köpte, och det ska ni också. Det kommer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag blir ritkigt taggad i hela kroppen när jag läser om träning överallt, haha:D Har varit sjuk FÖR länge och LATAT mig ännu mer för länge haha. Tagga tagga:D



Svar: Haha, jadå:D

2010-09-12 @ 13:23:10
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag sov gott^^



har lagt upp koftor från gina tricot. vilken färg hade du valt?:D

2010-09-12 @ 17:28:35
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: ciiz

yes de är ju så :)

2010-09-13 @ 16:01:51
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0