Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

21:13


Inlägget skrevs : 2010-09-08
Klockan : 21:13:54
Nu har jag och pappa kommit hem från fotbollsmatchen. Min brors lag spelade i Glanshammar (typ Örebro). Dock var han varken med och spelade eller med och kollade, men jag kände för att hänga med och kolla på den så då åkte vi! Hihi. Det blev 2-2. Jämn match, fast dom andra var bättre än oss, så tyckte att dom skulle ha vunnit faktiskt.. Konstigt nog haha, men ibland är det så. Men i alla fall. Skolan gick väldigt bra idag! Har varit glad (som alltid hihi), men ännu lite gladare! Och ja.. Dagen har bara varit väldigt bra, helt enkelt! Nu ska jag göra läxa, sen hoppa i säng framåt tio nån gång. Vi hörs imorn! Och då hinner jag blogga lite mer också för ska inte göra något speciellt vad jag vet. Så det är ju bra för bloggandesskull, eller hur ? :D Kram!

Kommentarer
Postat av: Alina

jo det är kanon! sj då? =)

2010-09-08 @ 21:44:53
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0