Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Äntligen!!


Inlägget skrevs : 2010-09-13
Klockan : 21:33:47

Första innebandyträningen på 3 veckor tror jag att det är, idag. Grymt skönt att få gå ut på plan och spela med klubban och laget igen! Har längtat som tusan. Men tränade inte hela träningen.. Eller gick av när det var typ 15 min kvar, för jag kände att jag inte orkade mer, och fick faktiskt lite ont i revbenen. Inte så värst mycket, men jag kände av det i alla fall, och då tänkte jag att det var lika bra att gå av så att det inte gör så att jag inte kan spela i veckan framöver! Men det är bara att ta det lugnt när jag känner att jag behöver det.
Mammi kom och hämtade mig sen, och när jag kom hem hoppade jag in i duschen på en gång. Gud så skönt! Nu sitter jag då här vid datorn. Blir väl att sitta här tills jag lägger mig i sängen. Har inte nåt mer att skriva .. Känner mig urusel på att blogga nuförtiden.. Men det är jag väl också. "/ Men jag försöker!

Hoppas ni sover gott sen. Vi hörs imorgon ♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja usch ja!

Men du jag måste kila och förbereda lite inför morgon dagen. Men vi kanske hörs i morgon?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0