Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Cup i Köping


Inlägget skrevs : 2010-09-19
Klockan : 21:02:37
Idag har jag varit på cup i Köping med mitt underbara lag. Vi åkte vid ungefär 9 härifrån imorse, och kom fram runt tio-kvart över tio ungefär. Våran första match spelades kvart i elva. Och det var mot Västerås. Förlorade med 0-3, men ändå en bra match och ett bra spel utav oss! Andra matchen spelades kvart över tolv. Förlorade gjorde vi den med, med samma resultat som förra tror jag. Spelade på bra där med. Det är bara målen som fattas. Annars har vi iprincip allting. I alla fall så förlorade vi på straffar sen, våran sista match. (Spelade totalt fyra matcher). Vi vet att en match gillade vi inte, och det blev lite ilska, tårar, press osv. Men bara vi inte ger upp så är det okej! Även fast en/några viker sig, så ska inte alla göra det. Men då får man hjälpa den/dom upp igen.. Så att man börjar kämpa igen som förut. Eller hur? För vi alla kan! Vi åkte hem med en pukal, men kanske ingen vi vill eller behöver vara särskilt stolta över ? Jag vet inte. Men tycker i alla fall att vi kämpade på bra! Vi spelar otroligt mycket bättre än förra året. Väldigt stor skillnad faktiskt! Och det är kanon. Vi behöver bara lära oss lite mer utav skott, självförtroende inom innebandy, styrkan (som ett lag).. Blandat med innebandy och teori alltså. Vi kämpar på, kör som dom flesta gånger, och försöker sikta ännu lite mer på mål. Men i alla fall, toppen bra spelat idag brudar! ♥

Ja det var min dag de. Så när jag kom hem så var jag redigt trött & slut. Men det var det värt!
Nu gör jag inte så mycket. Ska ner till tvn snart och kika lite hur det går i valet. Vem/Vilka tror ni vinner?
Jag tror och hoppas på Alliansen. Allt förutom Mona Sahlin så blir jag glad. Det är min åsikt.
Hoppas ni har haft en bra dag, och ha en fortsatt trevlig kväll! Skriver ett godnatt sen.

Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; Ahfan! ;D Rätt grym på ramsor ^^ haha :)<3

2010-09-19 @ 21:23:02
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0