Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dramatiskt ..


Inlägget skrevs : 2010-09-14
Klockan : 15:18:48
Vilken dag det har varit! Gått nästan 2 mil, känts som att man har gått runt i alla Noras skogar. Men det har vi ju inte gjort då hehe. I alla fall. Ni undrar väl säkert varför rubriken heter "dramatiskt", och jag tänkte berätta det för er nu, vad det handlar om. Vi gick på en liten skogsstig, och rätt som det var så bara stack det till i mitt vänstra knäväck, och jag fick skit ont. Det sved, stack till hela tiden, och kändes som att mitt knä/ben typ hade gått av. Jag gick lite längre bak i "ledet" för att vänta in våra lärare som gick med oss, och höra vad dom trodde, och visa dom det. Sen hör vi att dom andra skriker som bara den, och kommer springandes. Vi undrar såklart vad det är som har hänt, och då visar det sig att lite längre bort är det ett helt moln typ med jordgetingar. ;o Så då förstod ju jag att det var de jag hade blivit biten av, och att dom alltså fanns längre bak också där jag var då jag blev stucken. Vi fick ta en annan väg så vi skulle komma fram till den vägen vi skulle stanna vid, för vi ville ju inte gå vid det där "molnet" precis. När vi kom fram dit så stod typ alla där och väntade, och det visade sig att mer än hälften hade blivit bitna/stuckna. Fanns några som hade blivit stuckna väldigt många gånger, och två stycken som tillochmed fick åka hem för dom fick så ont och blev trötta osv som man kan bli när man får ett sånt här bett. Det var lite läskigt faktiskt.. Och äckligt.. Aldrig varit med om nåt sådant. Hade lite svårt sen att gå, och så hade jag skavsår också, så det blev ju inte bättre precis. "/ Sen gav det sig (bettet alltså). Men kom tillbaka sen ett tag senare, och så har det gått fram och tillbaka typ hela tiden sen jag fick det i förmiddags. Så ja, det var en lite annorlunda utflykt, men ändå rätt rolig & trevlig! Dramatiskt blev det i alla fall under just det där med jordgetingarna.. Alla blev helt uppjagade och allt, haha. Lite kul ändå! Men är nu väldigt trött kan jag säga er.. Och ska iväg till sångpedagogen nu också.. Känner att jag inte riktigt är så pepp på det, menmen, 40 min ska jag väl klara av att sjunga. Ändå det bästa som finns! Skriver ikväll när jag har ork och så. Pusselipuss.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad gör du idag?:D

Postat av: Jennifer

Okej läste det nu!:)

kolla på idol sen?

Postat av: Jennifer

Hehe okej så klart jag ska:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0