Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Grattis till dunderunderbaraste Lisa!


Inlägget skrevs : 2010-09-20
Klockan : 17:03:01
Idag fyller Lisa hela 15 år! Nu börjar du verkligen bli stor.. ;) Ett stort grattis till min brud i alla fall! Love you! ♥

Jag funderar på att ha ett blogguppehåll... Det är nästan inga som kikar in på bloggen längre, och då är det inge roligt. Under sommarlovet var det mellan 100-200 besökare, men nu har det gått ner till jävligt låga siffror. Och jag vet att under sommaren så har man ju mer tid till att både blogga och kika in på andras bloggar. Så är det ju. Så jag menar inget illa mot er! För jag älskar ändå mina bloggläsare.. Hur få dom än må vara. Men ändå.. Det kanske skulle vara skönt med en bloggpaus? Och sen komma tbx om nån månad igen eller så? Aja, jag får se. Ska tänka på det så återkommer jag med mitt svar sen!

Idag så har jag inte gjort så mycket. Har varit hemma och pluggat. Nu är matten klar, och recentionen i svenskan, och det har jag gjort klart idag, så lite applåder till mig! (a) Hihi. Imorgon ska jag börja på min deckare, läsa på till SO provet som är på fredag, och även till fysikläxförhöret som är tills på måndag nästa vecka. Några dagar kvar, men jag har inte så stor koll på de vi gör just nu, så bättre att plugga på lite i förväg då så att man kan allt/det mesta sen när det är dags! Ikväll är det i alla fall träning. :D Tror att det skulle bli rätt hårt ikväll.. Men vet inte om det var med innebandy eller fys.. Det återstår att se!

Om jag orkar blogga när jag kommer hem från träningen ikväll så gör jag det, annars hörs vi så gott som imorgon!



Två bilder på mig & Lisa från nyår -09

Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; Bra de då ! :)<3

2010-09-20 @ 17:42:44
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; eh, vet inte? ;o<3

2010-09-20 @ 20:56:10
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0