Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hit & dit


Inlägget skrevs : 2010-09-20
Klockan : 00:38:38
Håller ni med mig om att det är mycket med valet och allt de som har pågått speciellt ikväll, men i veckorna också? Herregud vad mycket snack det har blivit på facebook också! På era med kanske? I alla fall på min, och mina vänners. Alla tycker olika. Det är hit & dit. Men grejen är ju den att man tycker som man själv tycker, och ingen kan påverka det. Eller ska inte få göra det. Det är väldigt viktigt.. Tycker jag. Hur skulle det vara om alla skulle tycka lika? Jag tror inte att vårat samhälle skulle se så bra ut då, faktiskt. Tror nog att det är fler som håller med mig om det. Men i alla fall. Som när Mona Sahlin stod och pratade framför sina små älsklingar (publiken) så kände jag verkligen hur äckligt det var. Jag har nog aldrig gillat henne.. Och vad jag vet, eller tror, så kommer jag heller aldrig göra det. Det är min åsikt. Den åsikten (och uppfattningen kanske?) som jag har fått av henne, OCH socialdemokraterna. Jag gillar dom helt enkelt inte. Finns inte så mycket mer att säga om de. Gillar heller inte Reinfeldt så mycket, men han duger i alla fall. Och sen, sist men inte minst. Hur (förlåt nu), men i helvete kunde Sverigedemokraterna komma in i riksdagen?! Det var de sämsta jag har varit med om. Katastrofalt. Nej usch, vet inte vad jag ska säga. Vet inte vad jag ska säga om Sverige längre knappt. Jag fattar inte bara.. Usch! Om Sverige ska sluta så som sd vill (ungefär), så blir det inte bra. Det är en sak som är säker. Snälla, bort med dom. Lite vett har väl vi i skallen i alla fall ? Spyr på det. - Nog pratat om de!
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova snart. Har studiedag imorgon, vilket känns guld. Det behövs verkligen! Dock ska min dag typ bara gå åt till att plugga, för jag har en del att göra. Menmen, så är det ibland. Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; Jo, om jag kommer ihåg den ;) men det är egentligen två ramsor men man kan ju sätta ihop dom ;)<3

2010-09-20 @ 10:57:22
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: emmi

sv; åh tack jättemycket :D

hoppas du får en bra start på veckan, det kan behövas ;D

2010-09-20 @ 12:54:59
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/
Postat av: emmi

sv; haha ja så himla sant! så hoppas både du och jag får en bra start, så resten av veckan blir tiptop!

kramar

2010-09-20 @ 15:20:29
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/
Postat av: emmi

sv; Idag ska jag vara med en tjejkompis på en tjockiskväll ;D själv då? kram!

2010-09-20 @ 15:52:55
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0