Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Imorn blir det skola


Inlägget skrevs : 2010-09-02
Klockan : 20:55:39
Ja ni ser ju själva rubriken. Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan. Även fast jag inte är helt bra än, men nu skiter jag faktiskt i de, för jag saknar mina flickor för mycket, och jag pallar inte ligga efter. Jag har liksom varit borta i tre dagar, så något lär jag väl ligga efter i. Menmen, det är bara att ta hem och plugga det som behövs. Men i alla fall. Ska ta något att äta nu. Mammi ska förhöra mig lite på SO;n. Sen ska jag nog hoppa i säng så fort som möjligt. Och ska säga en till sak också.. Det är kallt ute nu! Det var jättekallt nu när jag var ute en runda med mamma och gustav här för en halvtimme sen. Gud.. Är det verkligen hösten som är påväg ? Vill inte inse det.. Usch.
Vad tycker ni om hösten?

Imorn efter skolan hinner jag bara hem en snabbis, sen ska jag åka till Göteborg! :D Askul. Blir Liseberg på lördag. Ha det trevligt hos en familj som vi känner där nere. Så jag hinner nog skriva nåt litet innan jag åker, men sen hör ni av mig först på söndagkväll. Puss för ikväll!



Och eftersom det har varit så tråkigt med sjuka och allt nu, så bjuder jag på två ego bilder.
+ min färg börjar gå ur ;o

Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; Inte vad jag vet! :)<3

2010-09-02 @ 21:42:56
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: soojoo!

sötnos :D !

2010-09-04 @ 20:45:24
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: eliise

du är så söt julia :D

2010-09-06 @ 12:48:28
URL: http://eliisesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0