Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Like it was before


Inlägget skrevs : 2010-09-28
Klockan : 17:49:34
Idag har vi varit på formelnshus i Hällefors. En liten stad som ligger typ 4-5 mil ifrån Nora. Var där med min klass och a, 8a. Det är ett designhus ungefär. Om man studerar där (efter gymnasiet) så vill man bli nånting inom design, och det kan vara industridesigner, inredningsdesigner osv. En del saker var roliga, och en del saker var mindre roliga. Så som det brukar kunna vara..! Haha. Vi var där från typ halv tio till kvart i två. En rätt så lång dag, menmen. Fick sluta 30 min tidigare än vanligt i alla fall för vi kom hem tidigare. :D Det är ju aldrig fel!

Ikväll ska jag på ett möte på min skola. Typ med elevrådet oså. Sitter med i styrelsen i skolans elevråd.. (a) Faktiskt så är det roligt! OCH jag ska inte bli någon politiker eller nåt sånt, utan jag bara tycker det kan vara kul att påverka skolans beslut, saker och vad som görs/sägs osv. Så är det helt enkelt.
Hoppas ni har haft en bra dag i skolan eller vart ni nu har varit! Hehe.

Brukar aldrig köra med dagens outfit, men idag så gör jag det!



Där ser ni även min nya kavaj som jag köpte igår! Visst är den snygg?!

Kommentarer
Postat av: hilda

nu startar jag veckans blogg, anmäl dig du med :D

kram

2010-09-28 @ 18:40:24
URL: http://hilddaas.blogg
Postat av: E M M A L I N D E L L'

kavaj menar du väl? ;o ;)<3

2010-09-28 @ 19:48:34
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; Haha, ja julia ibland undrar man med dig ;)<3

2010-09-28 @ 20:43:54
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Nu har jag smycken till salu på bloggen! Välkommen in att titta, det kanske finns något som passar dig:)

2010-09-28 @ 23:46:40
URL: http://ellibby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0