Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Orientering


Inlägget skrevs : 2010-09-21
Klockan : 17:23:10
Hejsvejs! Skolan gick bra idag. Tisdagar är rätt tråkiga och så, men dagen går ändå ganska fort. Vi har idrott, och det är ett ämne (?) som jag gillar! Oftast i alla fall.. När det är nåt roligt vi gör. Idag så hade vi orientering. Vilket inte är min starkaste sida. Jag kan knappt läsa en karta.. Är seriös. Så det brukar alltid bli att den andra jag orienterar med får göra det. Annars kommer vi nog hamna någon annanstans än där vi egentligen ska vara! Hihi. Lotta och jag brukar nästan alltid köra. Och det är väl inte hennes starkaste sida heller, men hon är bättre än mig i varje fall. ;) Och det är ju bra att vara de!! Hahah. MEN man skulle vara tillbaka efter en halv timme, och vi var tillbaka efter nästan en timme .. Vi hade varken klocka eller mobil med oss, så det var ju inte så lätt att veta liksom. Så vi fick snabba oss tillbaka för nästa lektion skulle börja om 10 min! Vi hann nästan i tid. Men det gjorde inte så mycket ändå.. Flera kom lite "in pluppandes". Vid kvart över tre då vi slutade, stack jag iväg med Ida till sångpedagogen. Vi sjöng en ny låt idag. Tycker det går riktigt bra för oss! Och riktigt kul är det också!
När jag nu är hemma så gör jag ingenting. Ska äta lite lätt snart, och sätta mig ner och plugga. Ska börja på min deckare, kolla lite på so;n, hemkunskapen och spanskan. Mycket är det. Vi hörs senare!


Ofräsch bild. Håret smutsigt o shit. Men det får duga för stunden!

Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

kan inte du ha din kavaj imorgon? :D<3

2010-09-21 @ 18:26:22
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: soojoo

du är så sjuk söt!



är allt bra med dig stumpan?! länge sen vi pratade ♥

2010-09-21 @ 19:30:44
URL: http://soojoo.se
Postat av: AMANDA FALK

så fint hår du har :D

Ha en fortsatt toppen kväll, sov gott sen!

2010-09-23 @ 21:46:05
URL: http://amandafalk.se
Postat av: melissa

Hej alla där ute! Kolla gärna in min blogg, där jag gör egna,snygga,söta och unika nagellackslookar!

Skriver även om mode & skönhet. Checka in! / Mimmi<3

2010-09-26 @ 18:10:33
URL: http://melissassweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0