Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Plugg nu.


Inlägget skrevs : 2010-09-13
Klockan : 16:57:36
Hej på er!
Kom hem från skolan lite före tre ungefär. Den vanliga vägen som jag alltid brukar cykla till skolan och hem (eller alltid när jag ska till mamma) var avstängd både imorse och nu, så jag fick ta den jobbiga backen hem, så blev lite vända och så.. Haha det var jobbigt. ;$ Nog talat om de! Skoldagen gick bra. Som alltid på måndagar så var typ alla väldigt flummiga. Måndagar brukar alltid vara lite jobbiga och så när det gäller klassen, för vi är som sagt väldigt flummiga, och pratar då mycket osv.. Hehe, men har ändå varit en helt okej dag med lektionerna och så! Nu måste jag läsa klart min bok som jag ska skriva resention om, för att sen hinna med att skriva min egna deckare också. Allt ska vara klart till den 27.. Det ska jag väl klara! Så jag kan inte skriva nåt mer nu. Blir när jag kommer hem från träningen.. Efter åtta nån gång! Hoppas ni har haft en bra dag. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; ja nästan:) är sjuk just nu, men det går ju över med tiden!



Själv?

2010-09-13 @ 17:03:51
URL: http://saraarnesson.com
Postat av: Sara

sv: hehe jasså du har också varit sjuk?:)

2010-09-13 @ 17:10:36
URL: http://saraarnesson.com
Postat av: Sara

sv: usch då, men va bra att du blir bättre!

2010-09-13 @ 17:30:11
URL: http://saraarnesson.com
Postat av: Jennifer

Hehe tack så mycket!:)

Hur mår du?:D

Postat av: Jennifer

Hehe okej . Jo det är bara bra med mig med:) vad händer ikväll?:D

Postat av: maja - alla är välkommna in till mig.

jo just nu i varjefall!<3

2010-09-13 @ 19:17:20
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Okej vad skoj!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0