Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Seg dag..


Inlägget skrevs : 2010-09-30
Klockan : 16:54:48
Nu är jag hemma efter denna dag i skolan. Charlotta och Linn kom cyklandes upp till mig "hämtade" mig så cyklade vi sen ner till "starten" av orienteringen. Som alltså var i en skog då. Sen startade vi typ vid tio i nio eller nåt kanske. Jäkligt kallt ute var det... Lotta och jag sprang iväg först, men väntade sen på Linn och Maja och sprang då tillsammans alla fyra. Gick rätt så snabbt för oss att hitta alla kontrollerna. Det var 10 st. Och det tog drygt 50 min för oss. Tycker jag var rätt bra va?! Vi har aldrig haft något sånt här, utan bara på idrotten, men då räknas ju ingen tid och så. Eller har inte vi gjort i alla fall. När vi var klara så cyklade vi till skolan. Sen hade vi rast i över två timmar. Drog till 47:an efter ett tag och käkade lite, jag & Maja. Vi har sen lunch på torsdagar.. Äter inte förens halv ett drygt. Så ja.. Vi var hungriga efter dagens skogsrunda helt enkelt! Hihi. Sen har vi haft idrott och teknik. Kunde inte vara med på idrotten för igår så sträckte jag båda mina lår, så jag kan inte springa. Eller kan kan jag, men har svårt. Och blev väl ännu värre då jag sprang i skogen imorse. "/ Menmen, sånt är livet. Det går över! Får hoppas till söndag i alla fall då en viktig match ska spelas! Eller första serie matchen för iår. :D

Nu ska jag ta tag i matten och engelskan. Vi hörs senare förmodar jag, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: E M M A L I N D E L L'

sv; aaallt... nejmen, so och fysik sen läxa i engelska.. <3

2010-09-30 @ 21:03:02
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0