Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

They keep talking about love


Inlägget skrevs : 2010-09-21
Klockan : 21:11:56
Har precis tittat klart på Idol. Spännande att se hur det går imorgon.. Längtar redan! Hihi. Älskar det programmet. :D Nu ska jag lägga in spanskaglosorna och titta lite på dom. Försöka att komma på vad min deckare ska handla om. Måla naglarna, och sen hoppa i säng. Ska nog läsa lite också. Elsas Mode läser jag nu. Nån som har läst den? Tycker den är jättebra! Rekommenderar den om ni gillar att läsa lite ibland oså. Hihi. Hoppas att ni har haft en bra dag!

Imorgon är det onsdag, och det betyder en chill dag i skolan med rätt så okej lektioner. Har a-tid på eftermiddagen också, och då blir det dans. Grymt! Ska försöka lära mig dansen nu då eftersom jag inte var med förra gången pga förkylningen. "/ Men nu är jag frisk som en fisk! Haha. Godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: ensomcaroline '

svar; tycker du verkligen det ? ;$ <3

2010-09-21 @ 21:21:38
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/
Postat av: ensomcaroline '

svar; tack julia :D <3

2010-09-21 @ 22:08:39
URL: http://ensomcaroline.blogg.se/
Postat av: soojoo

Ja visst är vi, vi får bli bättre tycker jag :-)

Toppen det stumpan :) jo de är jätte bra med mig!



Vad gör du idag då vännnen?<3

2010-09-22 @ 16:08:34
URL: http://soojoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0