Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Torsdagar är blä.


Inlägget skrevs : 2010-09-23
Klockan : 16:55:37
Slutade halv fyra idag. Tordagar är absolut tråkigaste dagen på hela veckan. Vi äter inte förens 12:20, vilket gör att man blir superhungrig och bara klagar hela tiden, typ. Vi har jobbiga lektioner innan lunch. Efter lunch så har vi bara två lektioner kvar innan vi slutar, så ni kan ju tänka er. Men that`s life!
Nu när jag är hemma så sitter jag och tittar på nån film som Gustav hade satt på på tv;n. Den är rätt bra faktiskt. Spännande är den! Men jag ska sätta igång och plugga nu. Har SO prov imorgon. Kan det rätt bra, men ska kolla ytterligare lite på det. Sen ska jag fortsätta skriva på min deckare så att jag kan få den klar snart!
Vi hörs senare. Ska försöka hitta på nåt kul då.. Här på bloggen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0