Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

That`s alright with me.


Inlägget skrevs : 2010-09-24
Klockan : 21:03:33
Gud va skönt att det är fredag idag! Det känns verkligen att det behövs. Har haft två jobbiga skolveckor. Men såklart så har dom varit roliga, för har ju fått varit med världens bästa brudar och klass. Men bortsett från de så har det varit många läxor och så. Så just därför är det skönt med helg nu! :D

Ikväll började ungdomskören också. Och vi börjar att sjunga jullåtar nu.. Känns väl sådär, haha. Men ändå rätt gött! Sen blev det direkt iväg till innebandyträningen. Gick brabra där!
Nu har jag precis tittat klart på Idol. Jag vet inte än riktigt vilka mina favoriter är.. Men jag har en, och det är Sebbe (Sebastian Krantz alltså). Men han var min favorit redan från första början då jag visste att han skulle vara med så. Hihi. Men gillar Freja också.. Så mja, vi får väl se hur det går nu! Jag ska i varje fall på finalen iår. :D Grymt kommer det bli! Längtar redan faktiskt. Nu ska jag sätta på en film, vilken det nu blir! Kram

Kommentarer
Postat av: carro

hej julia!



tänkte höra med dig om du vet hur man "anmäler" sig till stora lucia i nora? :) jag och en kompis vill vara med! :)

läser din blogg varje dag så sluta inte blogga!

kram / carro pettersson

2010-09-25 @ 00:56:42
Postat av: julia fälling

Sv; Halloj Carro! :) Åh, va glad jag blir! Nejdå, jag ska inte sluta blogga. Blir bara lite mindre inlägg nu, för dom flesta är så meningslösa, så skriver när jag har något roligt att berätta istället! :)

Först och främst ska du gå och sjunga varje fredag kl 17-18 i församlingshemmet. Så småningom så kommer det komma några som håller i det här med luciakandidaterna, och då är det bara att säga till dom att du/ni vill. :) Men jag tror i varje fall att man måste vara med och sjunga, och inte bara komma och säga att "jag vill vara en utav kandidaterna" sen! Kramis!

2010-09-25 @ 12:37:21
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: carro

haha fan vad drygt :( det har jag inte tid med xD men får väl göra de då kanske :) tack för att du svarade! och bra att du inte ska sluta :D

2010-09-26 @ 22:59:39
Postat av: carro

haha fan vad drygt :( det har jag inte tid med xD men får väl göra de då kanske :) tack för att du svarade! och bra att du inte ska sluta :D

2010-09-26 @ 22:59:45
Postat av: julia fälling

Svar till Carro; Hahah, stackars dig då.. ;)!

2010-09-27 @ 11:57:51
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0