Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Äntligen helg


Inlägget skrevs : 2011-04-15
Klockan : 18:05:21
Denna fredag har gått fort. Lektionerna har varit roliga, vilket har gjort att det då har gått fortare. Mycket bra. Jag slutade ungefär vid 13:30. Stack hem då, väntade på att Siya skulle komma. Efter ungefär 40 min så kom han. Vi la oss i sängen och satte på en film, Never back down. Den var bra! Har ni sett den? Sen låg vi kvar där och myste. Och nu har han gått iväg till bussen. :( Kommer inte göra så mycket ikväll, vara hemma med pappi. Ha en liten dotter-pappa kväll. :)
Hoppas att ni får en bra fredagskväll vad ni nu ska göra - I vilket fall så hoppas jag att den blir rolig. :D

Allt känns så naturligt när jag är med dig. Den här känslan.. Jag vill aldrig släppa dig.

Kommentarer
Postat av: Siyamand

Never back down är ju sinnes!!! Så grymt bra :D

2011-04-15 @ 18:21:25
Postat av: julia fälling

Svar till Siyamand; Jaaa, den är goodie :D

2011-04-15 @ 18:39:26
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: ronjis

never back down, jag älskar den!!



- okej, vilken låt har det blivit nu då? :)

2011-04-15 @ 23:06:41
URL: http://ronnyelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0