Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hos pappa


Inlägget skrevs : 2011-04-20
Klockan : 18:14:33
Tjenamors! Hur har eran dag varit? Min har varit bra. En mindre bra och rolig sak var väl att jag fick mensvärk på förmiddagen. Så jag fick hoppa över hemkunskapen (vilket jag hatade!! för jag älskar hemkunskap) och istället gå och lägga mig i en säng i ett rum. Jag låg där inne och sov i över en timme. När jag sen vaknade kände jag mig bra igen! Men det vände rätt fort.. Började känna av magen i omgångar typ, men det försvann aldrig helt. Och nu sitter jag här och det känns fortfarande och nu värker det rätt mycket stundtals. Åh vad jag hatar det! Varför måste vi ha denna jäkla mens? :( Buhu... Jag måste genast ta en tablett innan jag kommer dampa loss (brukar bli så när jag har ont..). Ska ge mig iväg här om en stund till bion för att kolla på lite uppträdande med några kompisar, så jag vill fasen inte ha ont då när jag ska sitta stilla i över en timme. Nej nu ska jag ta mina tabletter och sluta klaga, hehe. Puss på er, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0