Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En tisdag kväll i mitt liv


Inlägget skrevs : 2011-08-09
Klockan : 22:54:00
Var iväg på träning förut. Just precis när jag åkte så började det spöregna och åska, vilket det har gjort precis alla gånger det har varit träning nu. Det är lite komiskt faktiskt.. Att det har varit sånt väder precis alla gånger. För jag skojar inte, det är verkligen så det har varit haha! Aja, hehe. Vi hade väl inte en sån ansträngande träning idag direkt.. Det var jag, Lotta, Cilla, Elin och Jane. Vi tänkte köra innebandy på en gräsplan, så det gjorde vi också. Det var faktiskt kul. Inte för att man fick upp något direkt spel eftersom det var lite svårt att både passa och skjuta i gräset, men det var kul ändå! Tur är väl att skratt & humor finns. :) Efter träningen så stannade jag, Cilla och Elin kvar och tittade på fotbollsmatch. Nora vann med 5-3 mot ÖSK, det är bra mycket bra! Sen hämtade mamma mig, och nu är jag hemma. Sitter och lyssnar på musik, men tänkte sätta på OTH snart och titta på de tills jag somnar! Vi hörs imorgon boys and girls, natti!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Skönt då:)

2011-08-10 @ 08:36:01
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: maisahjuevesano

sv: inge orsak :)

hihi , följa varann ?

2011-08-10 @ 11:24:02
URL: http://duvetmaisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0