Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Första skoldagen i 9:an


Inlägget skrevs : 2011-08-18
Klockan : 17:21:56

Hej! Första skoldagen avklarad och det gick bra! Var faktiskt roligt att komma tillbaka igen. Få träffa klassen och så. :) Så jag har haft en bra första dag! Slutade vanlig tid, vid halv fyra. När jag kom hem så tog jag lite mellis och slog mig ner i soffan framför tvn en liten stund. Men sen var det bara att ta fram strykbrädan och tvätten och börja stryka. Var inte så många förkläden eller hucklen idag, så det gick rätt fort (45 min vilket är hyffsat fort). Nu väntar jag på att mamma ska ringa så drar jag mig ut på stan för att gå och ta två hål till i öronen! :) Det blir ett till i vänster = Två hål där, och ett till i höger = Tre hål där. Snyggt kallar jag det för! Ni får se resultatet ikväll.


Får duga så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0