Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

It's bad, but I will be better


Inlägget skrevs : 2011-08-05
Klockan : 20:46:09
Hej på er! Först vill jag börja med att säga förlåt för att jag inte har skrivit så mycket dom senaste dagarna.. Men det har varit rätt mycket, jag har umgåtts med kompisar och haft det bra så jag har inte riktigt funnit mig tid till bloggen. Så kan det bli ibland! Men jag hoppas att ni förlåter mig? Hehe.

Idag vaknade jag vid tio, men gick inte upp förens vid tolv. Det var väldigt skönt att ligga kvar i sängen och dega ett tag framför tvn med lite frukost på sängen faktiskt. Inte helt fel! Pappa och jag gick upp en sväng på stan sen för att fixa lite saker. Annars har jag strykit.. Mycket var det denna gång. Skönt att det snart är slut på mitt sommarjobb faktiskt. Men man får tänka att man får pengar och att man gör något bra för Noraglass. :) Men sen vid fyra så skjutsade pappa ut mig till skogen där lilla Elviris bor. Har inte träffat henne på över 3 veckor, så det var kul och skönt att få se att hon lever! Vi kollade på film, åt kladdkaka och glass och pratade en massa som vanligt. Hihi, myspys! Nu sitter jag här hemma, själv är jag också. Det är faktiskt rätt skönt. Jag sitter och lyssnar på musik och pratar lite på facebook, så jag ska väl fortsätta göra det.



Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv ; nej inte mycket :)

är allt bra ? :)

2011-08-05 @ 21:35:39
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv ; tack så otroligt mycket ! :)

sv ; gött ! nej inte mycket :D

2011-08-05 @ 22:16:12
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: emma -

- Okej, vad bra! :) <3 gillar verkligen byxorna!

2011-08-06 @ 00:36:16
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0