Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mättnad på hög nivå!


Inlägget skrevs : 2011-08-16
Klockan : 20:25:13
Åh gud, nu har jag ätit upp nästan en hel Ben & Jerry's på typ.. 30 min? Min mage gör oooont nu! Äter aldrig Ben & Jerry's, så det spelade väl ingen roll egentligen. Men att få ont i magen är ju aldrig roligt ni vet.. Och sen när man är sjuk och ligger inne hela dagarna och inte rör på sig så känner man sig ännu klumpigare när man äter en sån stor glass.. Hehe. Tur att jag kan köra lite styrka nu ikväll, för ut och springa får jag inte göra förens jag är helt frisk. Men det får duga! Nu ligger jag i sängen och tittar på One Tree Hill. Konstigt? Nej inte alls. ;) Har ni det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0