Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Min pluttelutt


Inlägget skrevs : 2011-08-03
Klockan : 21:07:29
Hej på er! Idag har jag haft en jättebra dag med Ida. Hon kom till mig vid 12 ungefär. Vi gick hem till min mamma då för att kolla lite och så, sen gick vi mot badet och solade och badade med Emilia och Julia som kom dit. Det var otroligt varmt och väldigt skönt i vattnet. Idag har jag blivit solbränd, det ser man hihi :D Vid 15 så stack vi hem för att käka och sen blev det att chilla hemma. Jag fick även mensvärk, så sista timmen var väl inte så rolig för då låg jag bara i sängen och hade ont, och Ida låg bredvid för att försöka få mig på bättre tankar så att säga.. Haha. När hon sen åkte hem vid 18 så somnade jag i 1h och 30 min. Väldigt skönt! Så när jag sen vaknade så mådde jag bättre. Har varit ner och hämtat tvätt på jobbet och även tagit mig en Noraglass. Det var bra för magen min! Nu sitter jag i sängen och tittar på Morden I Midsumer, så jag måste nog sluta skriva nu för att vara med i de så jag inte missar något för då fattar man ingenting sen. Vi hörs senare!


Den här bilden är från den 29 april 2010. Vi har inte tagit nån bild på oss sen dess.. Tror jag inte? Det är ju hemskt! Ida vi måste skärpa oss.. Med både att ta mer bilder och att ses oftare!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Tusen tack, vad söt du är!

Jag mår bra jag med :)

2011-08-03 @ 21:25:37
URL: http://ladhe.blogg.se/
Postat av: michaela

sv: exakt så ^^

min dag har vart bra :) din då? ;D

2011-08-03 @ 21:40:05
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/
Postat av: michaela

sv: Härligt :P

2011-08-03 @ 22:09:26
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0