Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Snart tillbaka till verkligheten


Inlägget skrevs : 2011-08-15
Klockan : 12:01:16
Godmorgon på er! Idag vaknade jag tidigt, redan straxt efter nio. Är väl bra de ioförsig eftersom skolan drar igång på torsdag. Då är det dax att gå upp vid sju igen. Känns surt, men ändå rätt skönt. När börjar ni?
Har inga planer för dagen, så jag ska nog bara sitta här hemma och lyssna på musik och nog titta på OTH. Drar till pappa senare, men det får vi se när det blir. Har ingen rolig hals heller, man hör inte så mycket av vad jag säger emellanåt så jag måste väl vila lite extra mycket så jag inte blir sjuk nu när skolan drar igång. Förra året blev jag sjuk andra veckan, så det förvånar mig väl inte om jag skulle ha sån otur att åka på det iår igen.. Bara jag inte får en sån höst som förra året, för då var det sjukt vad mycket sjuk jag var! Ska äta vitamintabletter så jag håller mig ifrån det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0