Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Taggad & Laddad


Inlägget skrevs : 2011-08-11
Klockan : 14:08:52
Vet ni varför jag är taggad och laddad? - Nej jag tror inte de, för jag har inte berättat. Tror jag inte? Haha. I alla fall så åker jag till Stockholm och till Ramsö ute i Skärgården imorgon med mina fina vänner Lotta, Linn och Maja! Det ska bli så otroligt roligt! Vi hoppas att vädret blir fint, för då blir det nog mycket åka båt med ring och kanske vattenskidor bakom. Så grymt! Linn och hennes familj har en sommarstuga där, så det är alltså där vi ska bo. Fast vi ska sova i båten, mysigt värre hihi. Så jag är borta hela helgen och kommer hem sent på söndag kväll. Bussen går 9:40 imorgon från torget. Åh! :D

Nu gör jag inte så mycket. Sitter och lyssnar på musik och har det bra. Jag tänkte gå ut och sätta mig på balkongen och bättra på brännan lite, men solen har försvunnit.. Hoppas den kommer tillbaka snarast! Men jag tror att jag ska kolla några avsnitt av OTH nu (tror jag börjar bli beroende..?). Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: nej de regnar:(

2011-08-11 @ 14:51:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Jag ska börja andra året på gymnasiet:)

2011-08-11 @ 16:49:30
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: verkligen:(

2011-08-11 @ 19:18:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0