Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

12:44 PM


Inlägget skrevs : 2011-12-10
Klockan : 12:44:59
Vad tyckte ni om resultatet i Idol igår? Jag ville och hade hoppats på att Robin skulle vinna. Amanda är duktig och väldigt unik, men jag föll inte helt för hennes personlighet som jag störde mig lite på. Jag tror att hon kommer slå internationellt, men inte inom Sverige. Inte så bra i varje fall. Robin kommer däremot lyckas i Sverige och kanske tillochmed utomlands om han försöker, det tror jag! Så för mig var det inte rätt som vann.

Idag har jag som jag skrev igår, dömt en match. Det gick väl bra! Har varit och köpt mig lite godis som jag sitter och smaskar på just nu. Ska nog äta lite lunch innan jag lyckas stoppa i mig hela påsen, annars kommer jag inte få i mig lunchen hehe. Ikväll är det dags för talangen då! Min hals är inte den bästa märkte jag när jag vaknade imorse. Typiskt, men jag gör mitt bästa och det räcker!


Weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0