Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

29 december


Inlägget skrevs : 2011-12-29
Klockan : 18:20:54
Det börjar närma sig Nyår nu. Ett nytt år påbörjas på söndag. Faktiskt riktigt härligt. Jag tror att 2012 kommer bli ett utav dom bästa åren på länge. 1. Jag går ut grundskolan efter 10 (faktiskt 11 för mig för började ett år tidigare) jobbiga men riktigt roliga år. 2. Jag åker på språkresa till Malta med min vän Linn i 3 hela veckor (!!). 3. Jag börjar äntligen gymnasiet. 4. Jag fyller 16 år och får börja övningsköra (vilket jag ser framemot!). De ni, inte ett så dåligt år jag har att vänta in va! Riktigt spänd och förväntansfull inför allt nytt som komma skall.

Nu ska jag berätta lite om min dag som har varit efterlängtad. Jag har nämligen fått träffa min Lurren (Taylor) idag! En vän som i somras flyttade till Schweiz. Riktigt sorgligt och tråkigt var det. En ny vänskap som precis hade byggts upp. Men så kom hon tillbaka nu på lovet och hälsade på. Du är så söt min vän! Jag hoppas vi ses snart igen. ♥ Jag har även hunnit med att vara på domarmöte. Vi har pratat lite om hösten som har gått och hur vårterminen kommer att bli osv. Men nu, nu är jag hemma. Har egentligen träning ikväll, men var inte så sugen så jag skippade. Det var min dåliga ursäkt.. Aja på lov ibland så får man vara lite lat. Så jag ska väl inte göra så mycket ikväll. Ha det mysigt hemma med mammi!


Kommentarer
Postat av: L I N N

Sv; Va bra, får bli att ha den ett tag då! :)

2011-12-29 @ 20:52:53
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0