Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En kväll som denna..


Inlägget skrevs : 2011-12-03
Klockan : 22:06:54
SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? Japp
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa, helt klart
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja det är jag väl
4. När hade du sex senast? Ett tag sen.
5. Har du kört oskyddat nån gång? Nej
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Njae
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Njae
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej
10. Haft sex på fyllan? Nej
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nejnej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja!
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja
14. Somnat gråtande pga kärleken? Jaharu
15. Varit på en blind date? Nej
16. Varit otrogen? När jag var typ 10, haha
17. Ångrade du dig? Jag vettefan, jag var ju så liten så vet inte riktigt vad jag tänkte då? Hehe
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 3 år (vääääldigt seriöst. eller inte)
19. Har du någonsin varit kär? Jaa
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja!
2. Är du ofta med dina vänner? På helger så mycket jag kan och hinner, men inte så mycket på vardagar
3. Vad brukar ni hitta på? Det som faller oss i smaken
4. Bästa minnet med nån vän? Det finns väldigt många!
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Charlotta!
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Helt klart!
7. Har du hatat din bästa vän? Nej? Isåntfall för att hon är så bra och snygg!
8. Litar du på din bästa vän? Det gör jag verkligen
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Njae
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Ja (men ej på ont eller vad man ska säga)
12. Vart bor din bästa vän? I den stad där jag bor
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nej klart inte, inte skit
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Har jag säkert
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Har den säkert
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej!
17. Vilken kompis var du senast med? Stod på Julmarknaden med Linn idag!
18. Har du många kompisar i din klass? Alla är mina galna och fina kompisar i min klass!
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Dom närmaste och dom vet vilka dom är
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Som jag fortfarande är vän med är Lisa och typ, Cilla

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Hmm.. Siyamand? Förutom mammas godnatt puss på kinden ikväll hihi (a)
2. Sov med dig i samma säng? Elvira?
3. Du delade ett riktigt skratt med? Linn
4. Du gick på bio med? Emma
6. Du gick på stan med? Charlotta
7. Delade en pizza med dig? Jag åt pizza med Emma senast, men inte delade
8. Du ringde? Mamma
9. Skickade ett sms till dig? Pappa
10. Du kramade? Några bekanta
11. Gjorde dig lite besviken? Ja ni..
12. Gjorde dig mycket besviken? Don't really know..
13. Du skrev med på msn? Använder inte msn längre, förutom min hotmail
14. Du snackade skit om? Ingen?
15. Du åkte bil med? Mamma
16. Gav dig en komplimang? Nån idag säkert, haha
17. Du kollade på film med? Mamma, Gustav eller nån
18. Du åt med på restaurang med? Lotta på Burger King, haha
19. Betalade något åt dig? Mamma?
20. Grät inför dig? -

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
2. Om inte vem bor du mest hos? Båda lika mycket
3. Har du eget rum? Ja
4. Egen dator? Ja
5. Egen tv? Ja
6. DVD? Ja, hos mamma
7. Boxer? Ja, hos pappa
8. Internet? Ja
9. Vilka färger går i ditt rum? Hos mamma; Brun sen fondvägg som har bruna rosor typ. Pappa; Vitt och blått
10. Har du stor golvyta? Hos mamma, ja
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Bättre hos pappa då jag har större säng, men visst ja
12. Är köket stort? Lagom hos båda
13. Ismaskin? Nej
14. Micro? Ja
15. Glass i frysen just nu? Ja
16. Fler än ett badrum? Nej
17. Badkar eller dusch? Dusch hos mamma, badkar hos pappa
18. Tvättstuga? Inte egen, lägenhetens eller vad man säger
19. Balkong? Ja, hos båda
20. Bra grannar? Helt okej

DIVERSE


1. Favoritfärg? Gul (dock inte på kläder och saker, hehe)
2. Mobiltelefon? Iphone
3. Skola och program? Just nu Karlsäng. Snart Risbergska eller Jensen..
4. Oskuld? Nej
5. Senaste filmen du såg? Kommer aldrig ihåg vad filmer heter (a)
6. Senaste låten du lyssnade på? A little bit stronger - Sara Evans
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Något från pappa
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? Don't know
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Se ovan
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Se ovan
11. Vad åt du till middag igår? Kommer inte ihåg..? (a)
12. Har du duschat idag? Japp
3. Vad var det senaste du sa till din mamma? Godnatt, typ
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? "Jag väcker dig tjugo över åtta, godnatt!" typ
15. Har du skolkat någongång? Nej
16. Är du en svartsjuk person? Nej det kan jag väl inte påstå
17. Går vänner före en partner? Ja!
18. Kommer du bra överens med din familj? Ja!
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Har ätit tacos, mums!
20. Har du några syskon? Ja, min tvillingbror Gustav som är skitjobbig men asbra.

Kommentarer
Postat av: caroline

Haha ska göra samma sak nu bara för jag har så himla tråkigt! :)

2011-12-05 @ 18:53:29
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0