Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En människas liv, och det förstör man. Fyfan.


Inlägget skrevs : 2011-12-04
Klockan : 20:54:06


Jag vet knappt inte vad jag ska säga. Det är så sjukt. Så fruktansvärt, jävla sjukt. Hur kan folk vara så otroligt iskalla? Hur kan man behandla folk på detta vis? Nej jag förstår det inte. Titta på honom. Titta in i hans ögon. Man börjar ju gråta bara av de. Jag blev helt tyst och stel i hela kroppen av videon. Man får rysningar för att det är så hemskt. Jag vill bara skaka om alla människor och skrika ut till dom som beter sig som rent ut sagt jävla idioter, att såhär gör man inte. Man får inte behandla en människa såhär. Man får faktiskt inte göra vad man vill, hur som helst. Så är det faktiskt. Blir man inte tagen av denna video så vet jag inte riktigt vad det är för fel på den personen/personerna... Något sitter snett i hjärnan isåntfall. Men jag tror på dig Jonah. Jag vet att du kommer fixa detta. Stay strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0