Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Laddar upp


Inlägget skrevs : 2011-12-09
Klockan : 17:25:20
Chill skoldag - Check! Visst, inte världens roligaste men den var åtminstonde inte jobbig eller så tråkig heller faktiskt. Jag slutade dock rätt sent för att vara en fredag för mig. Klockan halv fyra gick jag hem. Chillar lite nu och laddar upp inför ett litet rep vid 19 ikväll inför morgondagen då talangen är. Det är en tävling som fritidsgården arrangerar varje Jul/Lucia. Man får göra i princip vad som helst. Dom flesta väljer dock att  spela och sjunga, bara sjunga eller spela med sitt band. Iår tror jag att det är 14 solister/duetter och 3 band som är med. Så är det en jury som väljer ut tre stycken som går till final och sen vinner en utav dom då. Jag var med för två år sen med Maja. Gick väl inte så värst bra men kul var det i alla fall, haha. Satsar inte på att vinna eller nåt iår, jag är med för att det är kul att spela och sjunga. Och det är faktiskt första gången jag ska spela gitarr inför publik, jag har bara sjungit förut. Men jag är rätt säker på låten både i spelandet och i sången. Det är faktiskt min egna låt som jag har skrivit. Hoppas folk gillar den bara hehe! Men gör man inte det så är det upp till dom och det rör inte mig!



Kommentarer
Postat av: L I N N

Lycka till imorgon solstråle! <3

2011-12-09 @ 19:10:36
URL: http://linneleonoragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0