Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Man ska ha olika mål här i livet


Inlägget skrevs : 2011-12-28
Klockan : 20:26:09
Det blev en härlig runda på gymet idag med Josse. Det var riktigt stort och fint på det nya. Nu har vi lärt oss dom nya maskinerna så nu är det bara att köra kommande gånger! Beach 2012 satsar vi på! ;)

Nu sitter jag i soffan och slappar framför Berg flyttar in. Hon är en härlig person, kul program tycker jag. Ska nog ta något att käka snart, känner att magen behöver de efter ett träningspass. Det blir tv och film ikväll med som alla andra kvällar ungefär. Får se om jag gör en "dag" sen, men ha en bra kväll kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0