Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Min tisdag


Inlägget skrevs : 2011-12-27
Klockan : 23:02:50
Tjenamors i stugorna!
Haft en trevlig dag? Det har jag haft! Åkte in med Lotta och Linn till Örebro vid 11 i förmiddags. Shopping och bio var de som stod på schemat. Emma letade sig även fram till oss sen i folkmassan som var på mellandagsrean. Det jag hittade idag var ett par jeans (välbehövligt!), ett par tights och strumpbyxor (också välbehövligt!), coverstick och ett nattlinne (som dock var för litet vid bysten så pappa ska byta, suck..). Bion vi skulle se var Simon och ekarna. Jäklar vilken bra film! Otroligt gripande. Nästan så att man började gråta, tårar i ögonen fick man i varje fall. Den får 10/10 stjärnor av mig. Absolut värd att se gott folk! Efter bion så gick vi och käkade på Saigon. Har aldrig ätit där förut och jag blev förvånad vad fint det var och gott! Där kommer nog mina måltider spenderas lite oftare när jag är inne i Örebro. Billigt också (eller ja, en hundralapp men det är väl inte så farligt de!). När vi sedan kände oss klara där så gick vi mot bussen för att ta oss hem.

Vad gör jag nu? Nja inget speciellt. Sitter på sängkanten och skriver. Ska alldeles straxt gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket, sen krypa ner. Får se om det blir någon film eller om jag faktiskt tar och läser ?
Sleep well everybody.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0