Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Säger redan nu - Gott Nytt År!


Inlägget skrevs : 2011-12-31
Klockan : 14:21:42
Självaste Nyårsafton idag! Ojoj, året har gått fort. Man har hunnit med väldigt mycket. Det har varit skratt & tårar, kärlek & olycklig kärlek, man har varit lycklig & olycklig. Men trots allt så har jag haft ett jättebra år tillsammans med världens bästa människor runtomkring mig. Men jag vet att 2012 kommer bli så jävla bra så det är nog svårt att slå det året. Jag ser framemot allt som ska hända som bara den och ja, jag kommer vara lycklig, det vet jag. Nya möjligheter väntar, jag kommer ta dom med storm!

Nu har jag fixat klart håret och sminket så det sitter som det ska på mig i alla fall, haha. Klänningen sätter jag inte på mig förens ikväll, så jag har en liten "lätt" nyårsoutfit på mig nu. ;) Jag kommer spendera min nyårsafton tillsammans med mina två vänner Linn och Maja. Jag hoppas att kvällen/natten blir bra, men det kommer den nog att bli. Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År! Kör på, men ta det lugnt bara. Hihi kramis!!


ph; weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0