Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

That's my day


Inlägget skrevs : 2011-12-19
Klockan : 15:37:12
Halloj! En sak innan jag berättar om min dag. Vad händer med statistiken? Den bara går neråt och neråt... Det kanske är för att jag inte är jätteaktiv eller har jätteroliga inlägg..? Men tycker ändå att ni kan bättra er lite, hihi. Men nu ska jag sluta klaga, ni är fortfarande lika underbara! Ville bara påpeka det. :*

Rätt slö dag i skolan. Har inte varit på topp hela tiden heller då jag har haft rätt så ont i halsen. Usch usch, det är inte kul! Till Jul och allt också, perfekt tajming. Som alltid. Jag får vila lite från träningarna i veckan helt enkelt.
Jag har precis kommit hem från lite rep inför torsdag då jag ska sjunga på julavslutningen. Ni vet låten jag spelade in? Den ska jag sjunga. Blir kul! Får hjälp med gitarr och så då jag kände att ackorden var lite konstiga och jag skulle inte ha tid till att lära mig den. Mamma och jag åker troligtvis iväg senare och köper skor till mig. Behöver ha ett par mer varma inför den kalla vintern som börjar komma nu (igen).
Jag hoppas att ni har haft en bra dag i skolan/på jobben och har en fin kväll med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0