Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Glad alla hjärtans dag!


Inlägget skrevs : 2011-02-14
Klockan : 21:36:13
Glad alla hjärtans dag! ♥
Glömde helt bort att säga det i inlägget i eftermiddags. (a)

Träningen gick.. Bra! Jag stod i mål, höhö. Mats (tränaren) ville att jag skulle prova på det. Jag tvekade lite, men jag tänkte "varför inte?" o så tog jag på mig målvaktskläderna och gick och ställde mig i mål. Gick väl lite dåligt och så i början hehe, men det blev bättre och bättre! Var inte så rädd för att stå i mål som jag har trott att jag skulle ha varit, eller vad man ska säga. Så det var faktiskt kul att ändå testa det. :) Plus att man såg ut som en liten gosig nallebjörn! Eller gosig.. Hmm, kanske inte en gosig nallebjörn, men en nallebjörn i varje fall! Tyckte laget oså då. ;) Haha. Och sen vet ni, vi har match på lördag och vi har ingen målvakt då för båda utav våra är borta. (Det var delvis därför tränarna ville att jag skulle testa att stå för att KANSKE stå på lördag..). Och är jag dum nog så kommer jag stå på lördag också! Jag har inte bestämt mig än.. Ska stå i mål på alla träningar denna veckan så får vi se sen. Det värsta är ju om jag släpper in över tio mål eller nåt.. Då kommer jag bara vilja bort, bort, bort därifrån! Fast ändå.. Jag har stått i mål i en vecka då, så ska väl kanske inte ha så höga krav på mig själv? (a) Hehe. Men om det blir så, så ställer jag ju i varje fall upp för laget! Istället för att vi kanske får lämna walk over.. Inte vet jag. Så aja, det fixar sig!

Nu ska jag plugga arslet av mig innan jag ska sova.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: soojoo!

saknar dig finis!

2011-02-15 @ 11:49:34
URL: http://soojoo.se
Postat av: emily

SV:

Ja absolut! vad gör du då? :D

2011-02-15 @ 19:51:44
URL: http://eemiilygran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0