Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

LOOOOV!


Inlägget skrevs : 2011-02-18
Klockan : 14:23:43

Nu har man gått på lov i en vecka då. Känns förjäkla skönt! :D Behövs verkligen nu. Har haft ett par tuffa veckor i skolan. Hade engelskaprov sista lektion idag. Det gick rätt bra! Var typ 5 glosor jag inte svarade på (utav 17 kanske) men sen gjorde jag allt annat, så det känns väldigt bra faktiskt. Förra gången fick jag VG (tror jag?), så jag hoppas på ett VG-VG+/MVG denna gång med. I alla fall. Kom hem vid tio i två ungefär. Nu ska jag diska, sen käka lite och sätta på nån film tror jag det får bli. Vid fem drar jag till kören, sen blir det träning efter de. Kanske att jag ska till discot på min skola efter träningen.. Jag får se hur sugen jag är och så. Annars kommer jag hem efter sju! Får se om vi hörs något mer idag då. LOVE


Kommentarer
Postat av: Alexandra

härligt med lov :)

2011-02-18 @ 17:15:24
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jätte härligt med lov! :) <3

2011-02-19 @ 13:25:07
URL: http://bahmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja! :)

2011-02-19 @ 15:21:12
URL: http://bahmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0