Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Match uppladdning!


Inlägget skrevs : 2011-02-12
Klockan : 09:13:43
Godmorgon! Lite "omöjligt" att jag är uppe nu, men det är jag i varje fall. Ska sätta på lite musik och ladda inför dagens match som är hemma mot KFUM Örebro kl 12! Jag vet inte än om jag ska spela, hehe, dom visste inte riktigt hur dom skulle lägga upp det. Vi är så många så ett par 3-4 st måste sitta varje match för det blir för många, oftast. Och alla måste ju sitta nån match, så då tänkte jag anmäla mig frivilligt att sitta. Men vi får se hur det blir. Sjävklart kul om jag får spela! :) Efter våran match så stannar jag kvar och tittar på min brors match, sedan sticker jag hem och pluggar lite innan jag drar iväg till Ida och även sover där inatt. Så jag kommer nog inte att blogga något mer idag.. Ni får nöja er med detta helt enkelt. Ha en jättefin lördag allesammans!


Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Blondiner <3

Sv: Inget speciellt :) <3 Sj?

2011-02-12 @ 16:19:23
URL: http://blondeegirls.blogg.se/
Postat av: Lovisa

fin:)

2011-02-13 @ 15:57:01
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0