Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Min helg


Inlägget skrevs : 2011-02-13
Klockan : 15:59:00
Den här helgen har varit bra!
I fredags så blev det kör vid fem och sen träning vid sex. Efter våran träning så stannade jag kvar med lotta och linn och även elvira kom sen med för att titta på herrarna. Dom vann med 15-5! Ägda lekeberg. Det var full fart där kan jag säga er! Ujuj, inte en plats på läktaren var tom, typ. Vi fick knappt plats.. Men det är bara kul när det är mycket folk! När den var slut vid tio så hämtade mamma mig och broder. Chillade hemma sen bara resten av kvällen. Igår, lördag så spelade jag match vid tolv. Tyvärr blev det 2-3 till KFUM, men det var inte alls rätt att det skulle bli så! I första: 0-1 gjorde dom, 1-1, 2-1 och 2-2. I andra så gjorde ingen utav oss mål. Typ dom sista fem minutrarna fick dom in 2-3 målet. Hon kom fri och vi stod lite längre ifrån och täckte inte bra helt enkelt, och den kom rakt i nätet (tror jag om jag minns rätt), vilket var jäkligt surt..! Och våran målvakt hann inte med.. Nej så kan det vara. Då gav vi verkligen järnet och skulle kvitera till 3-3, men det lyckades vi inte med. Usch va surt det var när slutsignalen gick. Dom var nog oroliga att vi skulle vinna när tredje period startade.. Det märkte man på deras tränare också. Men ni hade tur! Aja, sånt är livet. Nu sjunker siffrorna rätt rejält i alla fall (deras målsiffror alltså), vilket är kanon! Fortsätter vi såhär så kommer vi vinna matcher sen. :) Efter våran match så stannade jag kvar med lotta, linn och fille och tittade på 95erna. Dom vann med 9-6 tror jag det blev. Dom vinner ju hela tiden så ingen nyhet, hehe. Gött! Stack hem efter den matchen. Tog det lugnt, pluggade lite och så. Sen framåt kvart i sex kom pappa och hämtade mig och skjutsade ut mig till Ida. Vi satte oss direkt ner och snackade i nog två timmar, brukar bli så när vi ses. ;) Sen tittade vi på melodifestivalen och smaskade lite på gottigott saker! Fastnade framför en film sen efter melo på tv;n. När den var slut var vi rätt så trötta... Bäddade upp sängen till mig och sen kröp vi ner rätt så fort. Låg och pratade till ett nån gång, sen somnade vi bara utan att vi sa godnatt också, såå trötta var vi, haha. Idag gick vi upp vid halv ett. Inte gjort något speciellt på förmiddagen. Nu är jag hemma och ska börja plugga. Kul. Nej, men det måste göras. Prov i biologi imorgon. Vi hörs sen!


En liten suddig bild men!
På Ida och mig från förra våren. ♥

Kommentarer
Postat av: Blondiner <3

Sv: Jadå sj? :)



Var gärna med i veckans blogg! Vi drar en vinnare om någon dag. Och kontaktar dessutom dig så att du kan se om det var just du som vann! Om du inte brukar vinna kanske du har chansen nu? Vi gör detta för din skull ;)

2011-02-13 @ 16:26:33
URL: http://blondeegirls.blogg.se/
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-02-13 @ 16:26:42
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Blondiner <3

Kul att du är med :)

2011-02-13 @ 17:12:19
URL: http://blondeegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0