Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Mot Örebro


Inlägget skrevs : 2011-02-24
Klockan : 11:09:30
Godmorgon! Jag har sminkat mig och fixat håret (i en lätt tofs, går ju inte att ha utsläppt nu för det är ju så jäkla elektriskt!!). Ska gå upp och klä på mig straxt. Om en stund så går jag mot statiol och hoppar på bussen till Örebro med Elvira. Vi ska ha det kul där inne idag tänkte vi. Jag behöver ha en t-shirt med mig hem som jag ska ha att dansa i nästa helg då Nora har kulturnatten. Hoppas jag hittar nån snygg. Ha en bra dag allihopa! :) Kram


Facelook

Kommentarer
Postat av: M

Örebro är en riktigt fint stad, speciellt på våren och sommaren.

2011-02-24 @ 11:48:38
URL: http://aguja.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha så kul :)

2011-02-24 @ 15:53:17
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0