Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Myspys


Inlägget skrevs : 2011-02-19
Klockan : 20:57:42

Gick ner till konsum för nån timme sen och köpte godis och drickyoghurt, hihi. Har inte ätit nåt speciellt mycket ikväll så tänkte att jag skulle få i mig något litet mättande i alla fall, så då fick en drickyoghurt följa med på köpet också. Nu sitter jag i sängen och tittar på Melodifestivalen. Bäst bidrag denna deltävling i alla fall, dom andra har ju varit ett fiasko. Skriver om dom sen vad jag tyckte! Hoppas ni har en bra lördagskväll. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0