Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Pappa och dotter dag


Inlägget skrevs : 2011-02-23
Klockan : 11:33:38
Godmorgon!
Jag vaknade vid tio. Som jag har gjort typ tre dagar i rad nu. Även så somnade jag rätt sent inatt, menmen inte alltid man kan sova så länge som man egentligen vill. Jag satte på tvn och tog upp datorn och startade den. Så börjar jag nästan alltid mina dagar på helgerna.. Ligger kvar i sängen och tittar på tv + dator. Sen när jag känner mig pigg nog för att gå upp och äta frukost och fixa mig så gör jag det, hihi. Det är rätt skönt faktiskt!
Pappa och jag skulle ha åkt till Ikea idag, men vi bestämde oss för att inte göra det. Var inte något speciellt som vi skulle inhandla, isånafall en ny matta till mitt rum och lite småplock kanske. Men om man inte ska göra så mycket på Ikea så är det mest bara jobbigt att vara där eftersom det oftast är så mycket folk och ja. Så vi ska åka till Linde istället och äta på en Kinarestaurang, supergott! Sen även kolla på matta där åt mig. Så det tror jag blir en mysig dag tillsammans med min pappi. :) Vad ska ni göra?



Här får ni två söta bilder på mig och min pappa. Tagna för ett år sen ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0